Blog firmowy

Co powinna zawierać dobra strona internetowa restauracji?

Chyba każdy lubi dobrze zjeść, a nic nie wprawia tak w dobry nastrój jak smakowity posiłek. Głodni konsumenci, którzy chcieliby jednak zjeść szybki posiłek w pizzerii, albo bardziej wytworny obiad w restauracji, zaczynają bardzo często poszukiwania lokalu gastronomicznego od Internetu. Z tego powodu, strona internetowa jest ważnym elementem promocji lokalu i może zapewnić nam stały…

5 porad dla sklepów internetowych w 2013 roku

Konkurencja na rynku sklepów internetowych, zwłaszcza w 2013 roku staje się coraz bardziej widoczna. Google będące największą wyszukiwarką coraz mocniej eksponuje linki sponsorowane, zmniejszając ekspozycję sklepów nie płacących za promocje. Z drugiej strony, coraz więcej klientów przekonuje się do zakupów w sklepach internetowych, jest świadoma potencjału tych sklepów i traktuje je jak normalne środowisko zakupowe….

Jak wypozycjonować sklep internetowy – 6 porad

Powiedzmy szczerze – obecność sklepu internetowego w naturalnych wynikach wyszukiwania Google to podstawa prowadzenia takiego biznesu. Dzięki trafnie wypozycjonowanym wyrażeniom skierujesz do swojego sklepu licznych odwiedzających, z których część zostanie przekonwertowana na klientów i dokona zakupów. Sklep wypozycjonowany na właściwe słowa kluczowe przynosi dochód i może się rozwijać nawet przy braku nakładów na reklamę. Obecność…

Jak napisać dobry artykuł na firmową stronę internetową?

Tekst na firmowym serwisie pozwala nie tylko przybliżyć czytelnikom działalność firmy i jej usługi, ale także jest bardzo użyteczny dla zwiększania możliwości pozycjonowania strony internetowej. Internetowego czytelnika należy jednak przykuć do naszego artykułu, prezentując mu ofertę firmy która go zainteresuje, co w rezultacie ma przełożyć się na kontakt i sprzedaż usługi. Warto zastosować się do…

4 cechy dobrego systemu CMS

Wybór właściwego systemu CMS – Systemu Zarządzania Treścią dla firmowej strony internetowej może nie być łatwy. Wiele firm projektujących strony internetowe oferuje rozwiązania różniące się możliwościami, o których nie zawsze pytamy, zlecając zaprojektowanie strony internetowej. A wybór dobrego systemu CMS jest bardzo ważny, ponieważ ostatecznie umożliwi nam dokonywanie zmian na stronie dokładnie w takim zakresie,…

Jak założyć sklep internetowy z odzieżą?

Rynek handlu w sieci corocznie rośnie i szacowany jest nawet na 16 milionów potencjalnych klientów – użytkowników Internetu poszukujących informacji o produktach oraz usługach. Dotyczy to również klientów internetowych sklepów z odzieżą, równie chętnie kupujących ubrania w Internecie, jak przeglądających je w tradycyjnych sklepach. Potencjał jaki drzemie w tym rynku i ogromnej rzeszy klientów, skłania…

Allegro czy sklep internetowy? Fakty i mity

Kluczowym elementem w podejmowaniu decyzji o rozpoczęciu sprzedaży w Internecie jest dobór oprogramowania – platformy internetowej. Jednym z najpopularniejszych serwisów umożliwiających rozpoczęcie szybkiej sprzedaży w Internecie jest Allegro. Ze względu na jego pozorną łatwość obsługi, rozpoznawalność marki i szeroką bazę klientów jest on wybierany często, jednak coraz bardziej ustępuje rosnącej liczbie sklepów internetowych. Warto wobec…

Menu